משלוח חינם ברכישה מעל 400₪

מטפחת ראש – המדריך לקנייה אופנתית

כשמדברים על מטפחת ראש כבר לא בהכרח עוסקים רק בטרנד הקושר את עצמו אל הצניעות ולא שצניעות זה לא דבר נפלא כן? נכון להיום יותר ויותר נשים מבינות את המשמעויות ומצטרפות לטרנד האופנתי שסוחף את כל העולם- מטפחות מהודרות שהן חלק בלתי נפרד מהבילוי הקרוב, מהאירוע החשוב או אפילו מהרצון להרגיש יפה יותר מתמיד גם ללא סיבה מיוחדת. 

אז איך באמת בוחרים מטפחת שתשלים לכן את ההופעה ותשדרג את הנראות? באמצעות המאמר הבא נרחיב ונדבר על מטפחות מדהימות שכיום הן חלק בלתי נפרד מאיפור מושלם, תכשיט מדהים ומתואם ואפילו נעליים ובגדים מושלמים. 

שדרוג הופעתכן באמצעות מטפחות ראש מעוצבות 

לאחר בחירת התכשיטים, הבגד ההולם וכך גם האיפור המתאים מה שנשאר לפני נעילת העקבים זו המטפחת. כן, מטפחות ראש בהחלט יכולות להעצים לכם את המראה הסופי ולהפוך לפריט שקשה לוותר עליו בכל הזדמנות ליציאה או אירוע חשוב במיוחד. 

מבין מגוון מטפחות ראש יש נשים שתבחרנה מטפחות צבעוניות יותר ויש שתעדפנה את הצבעים הנקיים- כאמור הכול עניין של טעם אישי ועל כך אין ערעורן. לעומת זאת יש נשים שחוברות אל הטרנד הרועש יותר, הטרנד רווי הדוגמאות בעוד יש כאלה שיעדיפו את העיצוב המינורי -כאמור עניין של טעם זה בהחלט עניין שמשתנה מאישה אחת לאחרת. 

טיפ ראשון שיסייע לכן לבחור מטפחות ראש יתחיל בבחירת מטפחות לפי מבנה הפנים שלכן. כן כמו שאתן מחשיבות את האיפור למבנה העפעף או קונטור לפי מבנה הפנים כך גם תפקידה של המטפחת להשלים את מה שחסר. 

בין היתר יש לקשר את גוון העור לבחירת המטפחת וכך להשיג את האביזר שמשלים את ההופעה המושלמת. זו צורת הפנים, צבע העור וכל אלה יחד מהווים את הדברים שחשוב לקחת בחשבון לפני שניגשים לבחור את המטפחת המתאימה. 

בחירת מטפחת לראש – כל אחת והסגנון שלה 

עניין הסגנון היה ויישאר פרמטר מאוד חשוב, לצד כל מה שהוזכר במאמר הזה בבוחרכן מטפחות ראש מהודרות ויפות אל תשכחו את הסגנון שמציג אתכן נכון. כמו כן חשוב מאוד לבחור את סוג הבד, האם הוא נעים ונוח? 

אם אתן משתמשות במטפחות ברוב שעות היום רצוי מאוד ואפילו אפשר לבחור מטפחות שהן לא רק יפות אלא גם לא מחליקות מהראש ועלולות לפגום בשימוש שלכן. מיותר לציין כי כמו כל מוצר וחומרי הגלם שלו גם כאן בבחירה של מטפחות או מטפחת לראש יש לבחור בד שיישאר בדיוק כמו ביום הרכישה בזכות איכויות הבד. 

בסופו של דבר המון נשים מבינות ומיישמות את הנוסחה המנצחת ומהיום הן לא מתפשרות על מראה מושלם בזכות שדרוג אחד שעושה את ההבדל  והוא בחירת המטפחת המתאימה.  

סטודיו רינתי לקל – מגוון מטפחות בעיצוב ייחודי שבא מהלב. 

מאמרים מומלצים

6 יולי 2021

מטפחות מעוצבות לחתונה – הטרנדים של 2021

קרא עוד
22 אפריל 2021

בגדים לנשים דתיות – למי השמלה הזאת מתאימה יותר?

קרא עוד
20 אוקטובר 2020

בובו לשיער – המדריך לקנייה אופנתית

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

כל מה שרצית לדעת על מטפחות שיער לדתיות

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

חלומה של כל אישה דתייה- מטפחת ראש מעוצבת

קרא עוד

אודות הכותב

רינתי לקל
מעצבת אופנה

רינתי לקל

העיצובים הנוחים והקלילים של רינתי לקל, משתלבים בהרמוניה מושלמת עם סדר היום ועם פריטי הלבוש שלך ומאפשרים לך להרגיש ייחודית ואופנתית בכל מקום ובכל עת.

ייעוץ בוואטסאפ
0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקReturn to Shop