משלוח חינם ברכישה מעל 400₪

כשהמטפחת היא חלק מהאישיות- מטפחות אופנתיות

לצאת את הבית לאירוע, להראות מושלמת גם כשאת לא בהכרח בפגישה והכי חשוב? להרגיש הכי יפה עם עצמך. אז אם כל זה מוכר לך ואת רוצה להיות חלק מהטרנד הישן חדש הזה הגיע הזמן להתפנק באביזר אחד שעושה את ההבדל מטפחת מעוצבת אחת מבין מגוון מטפחות אופניות מבית רינתי לקל. 

מטפחות מדהימות שרק צריך להתאים אותן לעצמכן ולהרגיש על גג העולם בזכות בד נעים, איכות ללא פשרות והכי חשוב? משהו שמתאים לא בהכרח לנראות החיצונית אלא לאופי שלכן- מה שאתן באמת מקרינות.

מחפשות מטפחות לכל הזדמנות או אירוע? בואו להרגיש מדהים עם מטפחות מדהימות מעוצבות מבית רינת לקל- מעצבת עם לב ונשמה שמביאה לכם את כל המידע איך להתאים את המטפחת לאישיות, למראה ובסופו של דבר ללוק הכללי והאופנתי אותו תרצו לצור. 

מטפחות מעוצבות לכל הזדמנות או אירוע 

אתר הבית של רינתי לקל מציב בפניכן את כל האפשרויות להיות יפות לכל הזדמנות ולכל מאורע הבא לטובה. לצד חצאית מושלמת, תכשיטים מדהימים ואיפור תואם כל מה שנשאר זה עניין האקססוריז המאגד בתוכו גם את בחירת מטפחות מעוצבות, מטפחות בשלל צבעים ודוגמאות שיודעות ויכולות לעשות לכן את ההבדל הזה. 

אז במה אתן בוחרות? האם תעדפנה מטפחות מעוצבות בכמה צבעים או אפילו בצבע מסוים? מעבר לצורת הפנים, צבע העיניים וגוון העור יש את עניין הטעם האישי ואותו אף אחד לא יכול לקחת מכן. יש נשים שתעדפנה מטפחות בשלל גוונים ויש שתעדפנה את צבעי היסוד או אפילו צבע אחד שישתלב להן עם מכלול ההופעה אותה יצרו לאירוע כזה או אחר.

לצד כל האמונות מביאה רינתי לקל את האמונה האחת והיחידה, מה שטוב לאחת אולי לא יהיה טוב לשנייה וכך ערוכה לתת את השירות ולבחור עבורכן את המטפחת המושלמת ביותר הן בכדי לצור לכן תדמית אישית נכונה והן בשביל להעניק לכם את המראה השונה, האחר המותאם לכן על פי טעמכן האישי בלבד.

מטפחות מעוצבות – כשצניעות פוגשת אופנה 

רינתי לקל מציגה בפניכם סטודיו שקיים משנת 2007 ומוכיח כי אפשר גם אחרת, אפשר בהחלט לשלב בין צניעות לאופנה בקלות לו רק יודעים איך לבחור את האביזר המתאים או את המטפחת המעוצבת שחסרה ללוק הכללי.

זה יכול להיות בלוק ישראלי אבל גם בלוק צרפתי מדהים, הכול עניין של בחירה שבאה לידי ביטוי בזכות קולקציית מטפחות מעוצבות מפוארות בכלל הגוונים ובכל סוגי הבדים. בין אם זה אירוע חגיגי ובין אם זו מטפחת ליום יום, כאן תמצאו את כל מה שאתן מחפשות בכדי לקבל את העיצוב המושלם והמקורי ביותר. 

רינתי לקל – שיק צרפתי, ישראל או כלל ים תיכוני שפוגש את שלל העיצובים העדכניים במקום אחד! 

 

מאמרים מומלצים

6 יולי 2021

מטפחות מעוצבות לחתונה – הטרנדים של 2021

קרא עוד
22 אפריל 2021

בגדים לנשים דתיות – למי השמלה הזאת מתאימה יותר?

קרא עוד
20 אוקטובר 2020

בובו לשיער – המדריך לקנייה אופנתית

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

כל מה שרצית לדעת על מטפחות שיער לדתיות

קרא עוד
11 אוגוסט 2020

חלומה של כל אישה דתייה- מטפחת ראש מעוצבת

קרא עוד

אודות הכותב

רינתי לקל
מעצבת אופנה

רינתי לקל

העיצובים הנוחים והקלילים של רינתי לקל, משתלבים בהרמוניה מושלמת עם סדר היום ועם פריטי הלבוש שלך ומאפשרים לך להרגיש ייחודית ואופנתית בכל מקום ובכל עת.

ייעוץ בוואטסאפ
0
    0
    סל הקניות
    סל הקניות שלך ריקReturn to Shop